Мукашева Маржан Жасулановна

Туған күні: 08.02.1964

Туған жер: КазССР, Көкшетау облысы, Кзылту ауданы, Херсон совхозы

Білім:
Щучье педагогикалық училищесі, мамандығы «Балалар бақшасының тәрбиешісі», 1990 жыл Ш. Уалиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университеті, мамандығы «Мектепкедейінгіоқыту мен тәрбиелеу», 2011 жыл

Педагогикалық өтілі: 18 жыл

Біліктілік санаты: бірінші

Еңбек қызметі:
1988-1990 жж. - Кзылту ауданы, с/з Херсон, тәрбиеші;
1990-1997 жж. - «Василек» балалар бөбек бақшасы, тәрбиеші;
2007-2018 жж. - «Еркетай» балалар бөбек бақшасы» МКҚК, тәрбиеші

Кәсіби жетістіктер:
Облыстық сыртай байқауына қатысқаны үшін»Инновациялық технологияларды қолдану арқылы ұйымдастырылған озат оқыту қызметі әзірлемесі» сертификат, 2014ж,
Аудандық «Тоғалай» спартакиадасына дайындаған үшін Мадақтама, 2013ж,
Халықаралық «ПОНИ» турниріне тәрбиеленушілерін дайындаған үшін 2 дипломмен марапатталды, 2014ж,
Аудандық «Қыз сыны» сайысының женімпазы, Мадақтама, 2014ж,
Халықаралық «ПОНИ» турнирінің қатысушылары, 2 сертификат, 2014ж
Республикалық мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбиешілердің арасында «1 қыркүйек» тақырыбындағы қатысушысы,сертификат 2015ж,
Республикалық»Үркер» марафонының қатысушылары,2 сертификат2015
Республикалық Білім беру әдістемелік орталығынан балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытып, сәндік-қолданбалы өрнеге баулып,өнер саласына эстетикалық талғамын, дагдыларын қалыптастырған үшін Алғыс хаты берілді 2016
Республикалық «педагогтардың БАҚ-пен жұмыс жасауы» атты тренингіне, сертификкат 2016ж
Республикалық мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілері мен жалпы білім беретін мектептердің педагогтарына арналған қашықтықтан өткізілген»Мәңгілік ел» диплом 3 дәрежелі 2016ж
Республикалық «Үркер»марафонына тәрбиелеушілерін дайындаған ұшін дипломмен марапатталды, 2016ж
Республикалық «Үркер»марафонына тәрбиелеушілерін дайындаған ұшін 2 дипломмен марапатталды, 2016ж
Аудандық»Елін сүйген, елі сүйген Елбасы» атты мәңерлеп оқу сайысында 2-орынды иеленген үшін Мадақтама, 2016ж
Республикалық МДҰ-ның арасында «Ғажайып қиял әлемі» атты өткізілген байқауының женімпазы,Диплом 2-дәрежелі 2016ж
Республикалық «Үркер» марафонының қатысушылары, 2 сертификат 2016
Халықаралық «Адам және табиғат» сайысының қатысушылары, 2 сертификат 2016ж
«Азбука.kz» халықаралық білім беру парталында «Тәуелсіз елім-Қазақстаным» атты тақырыбына оқу материалы жарияланды, сертификат 2017жыл,
Республикалық»«ZIAT» Ғылыми-әдістемелік орталығы өткізген»Мектепке дейінгі ұйымдағы мерекелік іс-шара»номинациясы бойынша дипломмен марапатталды 2017 жыл.
«Мектепке дейінгі жастағы балалардың «Пропп карталар» арқылы шығармашылық қиялын дамыту» мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбиешілердің аудаңдық семинарда Мадақтама 2017ж

----------------------------------------

Ұстаз болу –жүректің қалау,
Ұстаз болу - жүректің батылдығы.

Тәрбиеші мамандығын таңдағаныма он сегіз жыл. Бұл мамандық қызықты да, қиындығы мол, көп еңбек талап ететін мамандық. Тәрбиеші ол-балалар үшін адамгершіліктің ең жоғары үлгісі жас ұрпақтың рухани сәулеткері, қоғам, халық өзінің үміті мол болашағын тапсыратын сенімді өкілі. Мектепке дейінгі жаста негізгі білімді қабылдау үшін ойынның рөлі ерекше, ойынға бүкіл ойымен енген бала кездескен қиындықты аңғармай, өзі бір нәрсені үйреніп жатқанын сезбейтінін аңғардым. Сондықтан менің таңдаған мәселем: «Ойын әдістері арқылы сөйлеу тілін жетілдіру жан жақты сөздік қорын дамыту».

Осы мәселе бойынша көп ізденісте боламын, жаңа әдіс-тәсілдерді өз жұмысыма кеңінен енгіземін. Оқу іс-әрекетінде бала үлкендердің тапсырмасын орындаса, ал ойын кезінде ол өзінің міндеттерін шешеді.

В. В. Воскобовичтің технологиясын қолданамың . Ұсақ моторика әдістеме бойынша казыр жұмыс істеймің. Ұсақ саусақ моторикасының дамуы үшін: жіппен ойнау, қызқыштармен ойын, трафаретпен жұмыс, әртүрлі моишақтарды жіптен өткізу иозайкамен ойнау балалардың шығармашылығын дамытады

Оқыту мен тәрбиелеу мақсатында жүргізілген жұмыстың тиімді көрсеткіші-балалардың белсенділік қабілеттері және пәнге деген қызғушылығын оятумен терең де мазмұнды білім беру, ой-өрісін, шығармашылық ізденісін дамытып, қазіргі заман бісекесіне төтеп бере алатындай білікті тәрбиелі шәкірт тәрбиелеу.