Тойлыбаева Эльмира Куанышовна

Туған күні: 20.07.1972

Туған жер: ОҚО, Ордабасы ауданы, Темірлан

Білім:
Абай атындағы АМУ, мамандығым: география және туризмді ұйымддастыру, 1996 ж

Педагогикалық өтілі: 24 жыл

Біліктілік санаты: бірінші

Кәсіби жетістіктер:
2010 жыл АББ-нің «Алғыс хат»;
2011 жыл аудандық маслихаттың «Құрмет грамотасы»;
2013 жыл аудандық «Өнерлі ұстаз» байқауының ІІІ орын иегері, «Алғыс хат»;
2014 жыл аудандық пән олимпиадасының ІІІ орын иегері «Алғыс хат»;
2015 жыл Облыстық ББ « Үздік ұстаз» құрмет грамотасы:
Республикалық мұғалімдер арасындағы КИО олимпиадаға қатысып сертификат иемдендім.
8 «А» сынып оқушысы Жақсылық Заңғар мен Сабырали Дінмұхамед –«Күміс жүлдеге сай нәтиже (Серебряный результат)» сертификатын иеленіп, ІІ дәрежелі Дипломмен марапатталды;
«Пәндерді оқыту үдерісінде логикалық тапсырмаларды пайдаланудың әдістемелік негіздері» тақырыбында өткен облыстық семинарда баяндама жасап ОББ басшысының «Алғыс хатымен» марапатталды.
Аудандық мұғалімдер арасындағы пән олимпиадасында ІІІ орын алып, АББ –нің «Алғыс хатымен» марапатталды.
2016 жылы наурыз айында ОҚО мектептер қауымдастығы қашықтықтан өткізген пәндік олимпиадасына география пәнінен 17 оқушым қатысып:
олимпиаданың ұйымдастыруы мен өткізілуіне белсене араласқаны үшін осы олимпиаданы ұйымдастыру комитетінің «Алғыс хатымен» марапатталдым.
2016 ж Аудандық тамыз пед.оқуында «геог.пәнінде логикалық тапсырмаларды пайдалану негіздері» тақырыбында оқыған баяндамам обдыстық пед.оқуға ұсынылып, «Алғыс хатпен» марапатталдым

----------------------------------------

Курс максаты мұғалімдерді өзгермелі өмірге даярлау жольшда жалпы білім беру ұйымдарынын мұғалімдеріне кәсіби дамуға колдау көрсету максатында әзірленген. және де мектеп тәжірибесін дамьгтуда Қазакстан Республикасы педагог кызметкерлерінін біліктілігін арттырудын денгейлі бағдарламалары бойынша біліктілікті арттырудан өткен мұғалімдердін әлеуетін толыкканды пайдалануды көздейді. Осы максагты жүзеге асыру жольшда «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББ¥ Педагогикалык шеберлігі орталығы әзірлеген. «Тәжірибедегі рефлексия» жалпы білім беретін мектептердегі педагопіка кадрпарынын кәсіби даму багдарламасы бойынша 80 академпялык сагат көлеміндегі мектеп тренерлері курсын Шымкент каласында 13-24 маусым (2016 ж) ұйымдастырды.

«Өмір - өзен. токтамайды ағысы» демекші. ел ертені - білімді ұрпактарды тәрбиелеуде. Елбасы Н.Ә.Назарбаев: «Еліміздің ертені -жас ұрпактын колында. жасұрпакгын тағдыры -ұстаздардын колында деген».Үкімет тарапынан білім саласын жетілдіруде игі бастамалар жүзеге асырылуда. Білімге кол жеткізудін күн сайын артуынын нәтижесінде мұгалімнін рөлі өзгереді. Қазіргі мұғалімнін коғамдағы рөлі онын жан-жакты ойлауы. озык үпгідегі акпарраттык жүйені менгеруімен. өз біліктілігін арттырып отырумен айкындалады.Білімге кол жеткізудін күн сайын артуының нәтижесінде мұғалімнінрөлі өзгереді.

Білім саласындағы үлкен жетістіктін бірі мектеп тренерлерін дайындау багдарламасы. Багдарламанын максаты кандай? Педагогика кадрларына окушылардын шығармашылык. зерттеу. сын тұрғысынан ойлау. логикалык ойлау және проблемаларды шешу дағдыларын дамытуға көмектесетін педагогикалык әдіс- тәсілдерді менгерт\’. Тренер деген кім? Тренер - маман. жоғары білімі бар өз ісінін маманы және әріптестерін кұрметпен окыгушы. Мектеп тренері өз тобынын барльж мұғалімдеріне күрметпен карайды. Ол барлык тындаушыларына және олардын жұмысына бірдей көніл бөледі. Әрі олардын ұсынган идеяларына сьшдарлы жауап беруге ұмтылады. Мектеп тренерлері ынталандырады. әдістерді бірге орындап шешімін бірге табады. басты кұндылык - адамды жаксы көру. Мектеп тренерлері үздіксіз кәсіби дайьшдыктын манызын және онын өзінін және баскалардын оку мен тәжірибелік жұмысын калай дамытып жаксарта алатынын сезінеді. түйсінеді. Кез келген мәселенін шешімін тапса - міне нағыз тренердін Тренері. Бұл мәселелерді бірінші сесспяда талкыладык.