Алибаева Алтынай Омербековна

Дата рождения: 28.10.1982

Место рождения: КазССР, Целиноградская область

Образование:
Кокшетауский университет, специальность «Казахский язык и литература», 2008 г.

Общественная деятельность:
руководитель школьного методического объединения

Педагогический стаж: 17 лет

Квалификационная категория: первая

Трудовая деятельность:
2001 г.- по настоящее время - СШ села Изобильное города Степногорска, учитель казахского языка и литературы

Профессиональные достижения:
Награждена благодарственным письмом отдела образования г. Степногорска за организацию работы методического объединения, 2014 г.
Награждена Грамотой за занятое 3 место в городском конкурсе лучших уроков по казахскому языку и литературе, 2014 г.
Диплом 1 степени за участие в республиканском конкурсе для учителей «Современные образовательные технологии» РИМЦ «Просвещение», 2016 г.
Диплом 2 степени за участие в республиканском конкурсе «ИКТ и современное образование» РИМЦ «Просвещение», 2016 г.
Публикации на сайтах «Информзнайка», 2016 г., «Қазақстан ұстаздары», 2015 г.
Публикации во всех республиканско- методических журналах: «Тіл және әдебиет»2015г, «Мұғалім KZ»2014,2015г, «Қазақ тілі Қазақстан мектебінде», 2014 г., 2015 г., «Қазақ тілі мен әдебиеті қазақ, орыс сыныптарында», 2015 г.
Награждена сертификатом за участие в республиканской дистанционной олимпиаде KIO по казахскому языку, 2015 г.
Подготовка учащейся к Абаевским чтениям, 2 место, 2016 г.
Диплом 1 место от орг.«Эрудит» в конкурсе Эссе «Елбасы – ел мақтанышы», 2016 г.
Благодарственное письмо за подготовку учащихся к республиканской олимпиаде НИО по казахскому языку 1,2 места, 2016 г.
Диплом в номинации «Қазақ тілі мұғалімі – мектептегі ең басты мұғалім в конкурсе видеоуроков в обновленной системе образования от «ҚР БҒМ Алматыкітап EDU Stream», 2017 г.
Сертификат об участии в 7 Международной Ярмарке педагогических инноваций в образовании, 2017 г.
Грамота за подготовку победителя в конкурсе сочинений диплом 1 место от «Интолимп», 2017 г.

----------------------------------------

Ұстаз... жаратылысынан өзіне айтылғанның бәрін жете түсінген, көрген, естіген, және аңғарған нәрселердің бәрін жадында сақтайтын, ешнәрсені ұмытпайтын... алғыр да аңғарымпаз ақыл иесі..., мейілінше өнер-білімге құштар, жақсылық пен ізгілік көрсетіп... қорқыныш пен жасқану дегенді білмейтін батыл, ержүрек болуы керек. – деп Әл-Фараби атамыз айтқандай ұстаз болуды бала кезімнен армандаушы едім.

Тіл – қашан да ұлт мәдениетінің, өнер-білімінің тұғыры болып саналатындықтан, қазақ тілінің келешек дамуы қазіргі таңдағы оқытылу жайынан бастау алады.

Орыс сыныптарындағы қазақ тілі және әдебиеті сабағында «Оқушылардың қазақ тілі және әдебиеті сабақтарында коммуникативтік оқытудың элементтерін қолдану» тақырыбы бойынша жұмыс істеймін.Білім, ең алдымен, тіл арқылы, игеріледі. Демек, тіл, яғни, ана тілі – білімнің негізгі құралы.

Орыс сыныптарында қазақ тілін оқытуда қойылатын тәрбиелік, дамытушылық міндеттердің күрделілігі әрбір сабақта әр түрлі тәсілдер мен оқу құралдарын үйлесімді қолдануды талап етеді. Білім беру міндеттерінің мақсатқа сай болуы және мұқият іскерлікпен жасалған әдістемелермен ұштастырылуы – қазақ тілі сабағының нәтижелі болуының маңызды талаптарының бірі. Өз тәжірибемде дәстүрлі емес оқу тәсілдерін үйлесімді ұйымдастырып, оқулықты, қосымша әдебиеттерді нәтижелерге жету негізінде пайдаланамын.

Сабақта тиімді жұмыс түрлерінің жан-жақты орындалуы, ойластырылуы мұғалімнің біліктілігі мен әдістемелік шеберлігіне байланысты.

Әрбір оқушының шығармашылық күш-қуатын толық пайдаланып жұмыс істеуіне, өз біліміне сенімді болуын, еңбегінің қуанышын сезіне біліп, жоғары жетістіктерге жетуді көздеймін. Үйге берілген тапсырманы күнделікті тексеремін. Сонда тапсырманы орындап қана қоймай, оқушы ұқыптылыққа, тиянақтылыққа, жауапкершілікке үйренеді.

Сыныптағы оқушыларды коммуникативтік іс-әрекетке жұмылдыру үшін деңгейлік тапсырмаларды негізге аламын, және оқушылардың білім деңгейіне қарай орындатамын.

Еңбегімнің нәтижесі ретінде оқушыларым жоғарыда аталған түрлі сайыстарға қатысып, жемісін көремін.